RSS

terasa insaf...

exam yang makin dekat membuatkan aku sedikit tertekan. mana tak nya aku sem ni tak tahu apa yang aku belajar. entah kenapa aku blur semacam je sem ni. aduhai..

tapi setelah aku berjanji dan support dari dia.. dan aku juga ingat mak ayah aku bersusah payah membesar kan aku, apa salahnya kalau aku bangga kan diorang. apa lagi yang aku ada kecuali pelajaran ku untuk ku bangga kan diorang. nak bangga sebab aku baik.. itu jauh sekali. sebab aku bukanlah seorang anak yang baik. bahkan degil.

tapi sementara parents kita masih kat dunia ni, sekurang-kurangnya aku boleh buat diorang bangga walaupun sekali mempunyai anak macam aku yang dah tumbuh tanduk cabang 4 ni.. hohoho..

setelah aku study yang tak berapa banyak.. sebab aku tak boleh di ganggu waktu study ku. aku faham laa apa yang aku belajar. itu pun puas aku memerah otak dan keringat sampai berpeluh-peluh dan lapar. dah laa aku puasa.. opsss.. hehehe.. aku sedikit lega.. sebab sebenarnya semua subjek yang aku pelajari sem ni bukan lah sesusah yang aku sangka. may be aku kena sedikit rajin untuk mentelaah.. eh3.. banyak mentelaah laa.. :D

aku harap segalanya berjalan dengan lancar. sebab aku selalu tahu.. Allah selalu bersama ku. dan itu perkara yang aku yakin. DIA tak pernah mengecewakan aku. hanya aku saje yang selalu mengecewakan DIA.. ya Allah.. ampun kan dosa aku.. terasa insaf hari ni..

malam ni ade jamuan raya.. jom ramai2 kita makan.. hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: