RSS

gerai..

aku adalah student yang sangat busy, ku rasa kan begitu. tapi aku tak tahu kenapa. hehe. hari ni last aku jaga gerai.. aku sudah penat tetiap hari berada dalam keadaan yang terumbang ambing begini. itu ini semua nak kena aku settle kan..

isu gerai.. sangat membengkak kan hati ku. aku tidak menafikan, aku adalah seorang wanita yang sangat lembut hati. tapi apabila hati ku terusik, ia akan menjadi sekeras kerikil. tidak ada siapa yang dapat melembutkannya lagi..

aku jaga gerai. bos pulak seorang yang sangat degil. kekadang aku tidak memahami kehendaknya. kekadang aku malas nak bergaduh, so aku ikutkan saje.. sebab? dia bos, aku staff.. aku menjaga gerainya dengan baik. tanpa sedikit pun pantauan darinya. tapi dia seolah2 menyuruh aku membuat itu dan ini.. mengarah itu dan ini.. dengan sesenang hati nya seumpama aku ni kuli dia..

tapi.. aku sabarkan juga hati.. kenapa? kerana dia bos dan aku masih boleh menahan marah ku.. tapi tahap kesabaran dan ke'boring'an aku akan mencapai tahap yang kemuncak.. dan ia akan pecah dan tak kan dapat dibendung lagi..

bagi aku, aku tak mahu perkara seperti itu terjadi.. tapi.. entahlah.. aku bukan nya seorang wanita yang dapat di ramal. kekadang aku sendiri pun tidak dapat meramal sikap ku..

hmm.. entahla.. hanya masa yang tentukan segalanya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: