RSS

sukaneka kolej

pada entry yang lalu, aku ade menceritakan tentang kolej ku. malam ni ade acara tahunan kolej. acara memperkenalkan kolej kepada pelajar baru.. mereka tak kenal lagi ke kolej ni.. tak lah. sebenarnya ini adalah sesi perkenalan junior dengan senior..

so kenalah turun untuk participate dalam program ni. kalau tak participate, tak boleh ke? boleh.. tapi mata merit tak diberikan laa.. peluang untuk menetap di kolej pada tahun depan pun akan jadi tipis. huuhu

nak ke tak nak.. aku kena pergi.. hehe.. walau pun aku tak de lah suka sangat dengan orang ramai ni. kekadang ada bagus jugak aku bersosial. mengeluarkan peluh. bersuka ria. kerana malam ni ada sukaneka yang best dan ade hadiah yang menanti pada floor yang menang.. dah 3 kali aku masuk.. tahun depan sekali lagi. huhu

lambat nya aku habis belajar.. hehe.. tak sabar rasa nya. dulu, masa kerja.. aku nak belajar. sekarang masa belajar, aku tak sabar2 nak habiskan pulak. pelik betul perangai aku. lupakan aje lah tentang tu.

ape ye program malam ni? aku harap, aku dapat enjoy dan main dengan happy, sebab dah lama aku diam kan diri dalam bilik menghadap buku2 dan kemas kini semua yang ada, termasuk asyik menghadap pc time aku kerja. teringin nak rehat kan badan dan otak.. hehe..

jom kita bersukaneka.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Faizul said...

jom main futsal!

debest_thinker said...

pandai ke nak main tu? hehe

joegrimjow said...

berpeluh baik

piNky LuCiA said...

tak pndai main pun.. kalah.. hehe