RSS

TAHNIAH ASMA..

result dah keluar tempoh hari. aku tanya Asma. dah tengok result. haha. padahal aku jugak yang tengokkan result dia. tahniah dari aku buat Asma... dapat pun dia buktikan yang dia memang seorang mahasiswa yang boleh macam orang lain.

sebagai seorang kakak, aku kena naikkan semangat adik aku. hehe. aku janji, kalau dia dapat penuhi target yang aku buat, dia akan menerima sesuatu yang special dari aku. hehe. sebenarnya aku tak fikir lagi nak kasik ape. tapi aku rasa nak kasik sesuatu yang special laa.. aku ni tak tahu laa perempuan suka apa. sebab aku ni simple. main bantai je apa2 yang ada. apa yang ade semua boleh jalan lah..

adakah aku ni kakak yang tak tahu apa2 tentang adik ku. asma bukan adik aku. aku anggap je dia macam adik. sebab dia memang adik lagi. hehe. anak bongsu pulak tu. hehe..

so sesiapa yang ade cadangan tentang hadiah untuk asma, boleh laa kasik tahu aku. hehe. aku bukan macam perempuan dan wanita lain yang pandai memilih. yang terlalu perempuan lah. aku hanya gadis biasa yang ala2 lelaki nalurinya. haha. nampak je ayu semacam. haha. tapi mak selalu kata aku berhati kering.

so, asma.. tahniah. semoga sem depan akan dapat lagi tinggi dari sem ni. semoga impian asma akan tercapai.. tahniah. kerana saya tahu asma boleh lakukan yang terbaik. dan jangan lupa buangkan sifat malas dalam diri tu. hehe. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

kamikaze501 said...

saya cadangkan bagi hadiah rumah banglo 10 tingkat.... mesti dia terharu...!! huhuhuhuhuu... :p

Basuh Baju said...

bagi dia selipar jepun kaler pink..haha

Cikgu Nort said...

bagi je 1 laptop siap dgn berukben... biaq dia jadik bloggers yg best cam hang..

Unknown said...

die dpt berapa ura??? waaa kat ha takmboh bg ke?? wakaka

piNky LuCiA said...

nanti aku pk kan semua cadangan yang tak masuk dek akal itu.. ;p

piNky LuCiA said...

ura nak cakap pun.. takut plak tuan nya marah.. kena tanya dia sendiri laa.. hehe

kat ha? nak jugak ke? adoii.. susah kalau ramai aweks ni.. hakhak